کرملین: سفر پوتین به دونباس خودجوش بود-راهبرد معاصر

کرملین: سفر پوتین به دونباس خودجوش بود

سخنگوی کرملین گفت سفر غیرمنتظره رئیس‌جمهور روسیه به دونباس «خودجوش» بوده ولی به یک «سفر کاری» تمام عیار تبدیل شده است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۷ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 19
کد خبر: ۱۷۷۱۸۵

به گزارش راهبرد معاصر در حالی که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه برای اولین‌بار از زمان جدا شدن دونباس از اوکراین در سال ۲۰۱۴ و پیوستن آن به روسیه پس از همه‌پرسی سال گذشته، از دونباس بازدید می‌کرد، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین روز یکشنبه فاش کرد که سفر غیرمنتظره پوتین به دونباس و بازدید از منطقه، عمدتاً «خودجوش» بوده و عملاً به یک «سفر کاری» تمام عیار تبدیل شده است.

به گزارش آرتی، پوتین یک شبه به طور غیرمنتظره‌ای از شهر ماریوپول بازدید کرد، با مردم محلی دیدار و از آپارتمان‌های آن‌ها در یک ساختمان مسکونی تازه ساخته بازدید کرد. این شهر در اوایل درگیری بین روسیه و اوکراین صحنه نبرد‌های شدید بود و در نهایت در این روند به شدت آسیب دید.

پسکوف ادامه داد: «در ابتدا برنامه فقط بازدید از این مجتمع مسکونی بود و البته نه دیدار با شهروندان و نه دیدار آن‌ها [در منازلشان] برنامه‌ریزی شده نبود.» پسکوف به خبرنگاران گفت: «همه این‌ها کاملاً خودجوش بود.»

رئیس‌جمهور روسیه امروز (یکشنبه) در ادامه سفر خود به مناطق الحاقی به خاک این کشور، از یک پایگاه فرماندهی نظامی در شهر روستوف-آن-دون در جنوب روسیه بازدید کرد./باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده